Ai grijă de sănătatea dinţilor tăi!

Spală-te pe dinţi de două, maximum de trei ori pe zi
Mergi la medicul dentist în mod regulat
Adoptă o dietă sănătoasă şi echilibrată


înapoi la noutăţi

Cum a fost lansarea noului an de campanie Zâmbește România? O zi cu surprize!

21 martie 2014

Odată cu Ziua Internațională a Igienei Orale, GSK Consumer Healthcare a lansat cea de-a treia ediție a campaniei de educare și promovare a igienei orale corecte, Zâmbește România, susținută de Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®.

Alături de invitați de seamă și specialiști ai igienei orale, discuția despre sănătatea dinților la români s-a dus împreună cu jurnaliștii presei naționale, moderată de invitata specială, Mihaela Rădulescu.

Campania „Zâmbește România” debutează în acest an prezentând concluziile celui mai recent studiu cu privire la nivelul de sănătatea orală a copiilor, desfășurat pe parcursul anului 2013. Câteva cifre din studiu relevă faptul că 75% dintre copii au carii pe dinții de lapte și 4 din 10 copii au deja carii pe dinții definitivi, dintre care 90% nu sunt tratate. Mihaela Rădulescu, în calitate de mamă, a sfătuit părinții și copiii să afle din timp împreună cu medicul dentist care sunt regulile pe care copilul ar trebui să le respecte. Cu această ocazie, a a subliniat îndemnul de a se înscrie în Campionatul Național de Periaj, o competiție care își propune să arate, prin exemple clare, că tânăra generație din România știe să aibă grijă de sănătatea dinților.

Prezenți la eveniment în calitate de vorbitori au fost și Helen Tomlinson, General Manager GSK Consumer Healthcare România și țările Adriatice, Dr. Adina Dumitrache, șef al Disciplinei de Sănătate orală și Științe comportamentale de la Facultatea de Medicină Dentară, UMF "Carol Davila" din București și Rodica Nassar, Președintele Comisiei pentru Sănătate și Familie a Camerei Deputaților. Astfel, managerul GSK a povestit despre campania devenită deja tradiție, Zâmbește România, realizările din primii doi ani, rezultatele studiilor făcute la nivel național la cererea GSK care arată cifre îngrijorătoare și aduc un argument odată în plus acestei campanii, trecând astfel în revistă activitățile planificate la nivel național în acest an.

Doamna Rodica Nassar a reîntărit parteneriatul pe care Zâmbește România l-a stabilit cu Comisia pentru Sănătate și Familie a Camerei Deputaților, care susține la nivel național activitățile inițiate pentru o mai bună igienă orală, iar doamna Adina Dumitrache a putut explica celor prezenți care este starea de sănătate a românilor, adulți și copii, a oferit câteva motive pentru care s-a ajuns la aceste cifre, dar, cel mai important, a oferit câteva soluții care au nevoie să fie comunicate în special părinților pentru protejarea dinților de la o vârstă cât mai fragedă.

La finalul evenimentului, cei prezenți au lăsat un mesaj de încurajare tuturor copiilor care intră în cursa pentru a fi numiți Campioni Naționali la Periaj. Cu această ocazie se adaugă o nouă surpriză în calendarul campaniei, câștigătorul excursiei la Disneyland Paris va fi intervievat direct de Mihaela Rădulescu.

Înscrierile în Campionatul National de Periaj se pot face din aplicatia de pe Facebook.com/ZambesteRomania în perioada 20 martie – 20 aprilie 2014.

Află mai multe despre cum poţi avea grijă de sănătatea zâmbetului tău!

Află mai multe
Află mai multe
Află mai multe
Află mai multe
Vezi lista

Consultaţii stomatologice gratuite

Detartraj gratuit în cabinetele marcate cu iconiţa

IMPLICĂ-TE ȘI

DĂRUIEȘTE

UN ZÂMBET!

Mărci deținute de sau licențiate societăților din grupul GSK. ©2017 aparține grupului de companii GSK sau utilizatorilor licențiați.
Termeni și condiții de utilizare   Politica de confidențialitate   Contact