Campania Zâmbește România duce mai departe misiunea GSK Consumer Healthcare de a îmbunătăți sănătatea orală a românilor



După 6 ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, campania Zâmbește România face trecerea
naturală anul acesta către comunicarea cu adulții și insuflarea unui grad mai mare de responsabilitate pentru un zâmbet sănătos.

Potrivit datelor, 81% dintre români suferă de probleme ce țin de sensibilitatea dentară și afecțiunile gingivale (Ipsos, studiu Omnibus pe pacienţi ce prezintă ambele afecţiuni, 2016, Europa Centrală şi de Est), cea mai mare incidenţă din ţările Europei Centrale şi de Est analizate. De aceea, GSK Consumer Healthcare își asumă un pas strategic important: comunicarea cu adulții despre aceste probleme orale specifice.

În ciuda numărului mare de români afectați, cei mai mulți dintre aceștia nu folosesc produse de igienă orală specializate, fie pentru că nu percep simptomele ca aparținând unor afecțiuni, fie pentru că le acceptă şi atunci evită mâncărurile care le produc disconfort. Statisticile mai arată că segmentul terapeutic (sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale) a reprezentat astfel, în anul 2017, doar 23% din totalul de pastă de dinți achiziționată (Date de piaţă Nielsen, 2017, piaţa de pastă de dinţi România).

Specialiștii avertizează însă că sensibilitatea dentară și sângerările gingivale nu trebuie neglijate, căci, în timp, acestea se pot agrava. În cazul sângerărilor gingivale lăsate netratate, se poate ajunge chiar la pierderea dinților.


Susținută de brandurile Sensodyne și parodontax, campania Zâmbește România se va concentra pe acțiuni menite să informeze corect asupra problemelor de igienă orală specifice, precum sensibilitatea orală și sângerările gingivale, dar și să atragă atenția asupra alegerii pastei de dinți potrivite. Campania va continua să clădească o cultură a prevenției în rândul românilor, la care se adaugă în acest an insuflarea unui grad mai mare de responsibilitate pentru igiena orală proprie și zâmbetul sănătos.


Activităţile campaniei Zâmbește România în 2018:

• Street Food Festival – Pentru prima dată, Zâmbește România va merge la festival cu rețete speciale, invitând la testarea live a sensibilităţii dinților și a sănătăţii gingiilor. Participanții care vor vizita standul Zâmbeşte România pot primi totodată gratuit produse şi sfaturi pentru o igienă orală sănătoasă;

• Mini-serial cu celebrităţi într-o ipostază inedită, în care vor dezvălui din experienţa lor de îngrijire specială a zâmbetelor – marcând o nouă premieră pentru campania din acest an;

• Rețetele Zâmbește România – Atingând cel mai sensibil punct în problemele de igienă orală - mâncarea și dificultatea de a consuma anumite alimente fără a resimți durere sau disconfort - campania va promova anul acesta o serie de rețete semnate de un chef faimos din România, pentru a ajuta românii să înţeleagă simptomele şi modalităţile de ameliorare ale sensibilităţii dentare și problemelor gingivale;

• Campania 1% – GSK Consumer Healthcare va continua să doneze 1% din vânzările produselor de îngrijire orală înregistrate pe parcursul unei luni din 2018. Fondurile vor fi donate în scopul susţinerii tratamentelor dentare pentru copiii din comunităţile defavorizate.



Ne găsiți pe Facebook!