Misiunea noastră de educație privind sănătatea orală continuă și în 2017!
Vara asta, Caravana Zâmbește România ajunge în toată țara! Susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne® și parodontax®, caravana are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul românilor.
GSK Consumer Healthcare lansează cea de-a V-a ediție a campaniei Zâmbește România, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății Orale (20 martie). Susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® și Corega®, campania are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România.
În perioada 1 noiembrie – 30 noiembrie 2015 cumpără orice pastă de dinți parodontax® și poți intra în concurs pentru a câștiga unul din cele 30 de tratamente stomatologice în valoare de 500 lei fiecare.
Competiția Ambasadorilor Zâmbește România a ajuns la final și câștigătorii au fost stabiliți. Vezi aici lista caştigătorilor!
În perioada 15 iulie - 15 august 2015 cumpără orice pastă de dinți parodontax® și poți intră în concurs pentru a câștiga unul din cele 30 de tratamente stomatologice în valoare de 500 lei fiecare.
Mesajul acțiunii a fost unul foarte simplu, legat de necesitatea schimbării periuței de dinți o dată la trei luni. Potrivit celor mai recente studii de piață, care analizează obiceiurile de igienă orală de pe parcursul întregului an 2014 din perspectiva consumului, un român își schimbă periuța de dinți o dată la 1,5 ani. În Europa, 77% dintre germani respectă această regulă și își schimbă periuța cel puțin o dată la 3 luni. La nivel rural, românii își schimbă în continuare periuța de dinți numai o dată la 10 ani.
Programul Dăruiește un zâmbet, prin care 1% din totalul vânzărilor GSK Consumer Healthcare de produse pentru igienă orală din luna iunie sunt utilizate pentru tratamente stomatologice pentru copii din medii defavorizate, face parte din campania Zâmbește România, desfășurată de GSK Consumer Healthcare în scopul educării și promovării igienei orale corecte.
Și am ajuns la final de caravană, în week-endul trecut am vizitat ultimele două orașe din lista pentru acest an, Timișoara și Alba Iulia. Dacă în Timișoara am mai fost la prima ediție, Alba-Iulia a fost o premieră și am fost foarte bine primit. Dar să le luăm pe rând.
Sâmbătă, încă de la primele ore ale dimineții, am fost vizitat de mulți copii foarte simpatici de la Școala nr. 40. S-au antrenat conștiincios pentru echipa mea de super-eroi și am fost foarte plăcut impresionat să aflu cât de multă grijă au de dințișorii lor. Urmați-le exemplul!
Să fii un super-erou nu-i treabă ușoară. Multe responsabilități și deplasări, interviuri, autografe, poze. Nu neg că e plăcut să fii însă în centrul atenției și e evident că eu sunt făcut pentru jobul ăsta.
Campania se desfășoară în perioada 10 mai - 15 iulie 2015. Pentru detalii suplimentare puteţi apela numarul gratuit 0800860860.
Regulamentul campaniei este disponibil AICI sau pe www.corega.com.ro.
Extragerea, prin tragere la sorţi, va avea loc în data de 31 iulie 2015, iar câștigătorii vor fi contactaţi telefonic în perioada 3-7 august 2015.
Ia-ți adio de la periuța ta de dinți uzată! A treia ediție a programului ”Rabla pentru periuța ta” se pregătește de Start, după ce în 2013 şi 2014 a adunat 20.000 români care au primit periuţe noi de dinţi.
În 2015, Zâmbește România dă posibilitatea tuturor românilor să devină ambasadori ai campaniei și șansa să se implice direct și creativ în îmbunătățirea statisticilor îngrijorătoare cu privire la sănătatea orală.
A ajuns deja tradiție ca, odată cu Ziua Mondială a Sănătății Orale (20 Martie), să lansăm și noua ediție a campaniei naționale Zâmbește România.
Peste 100 de kilograme de periuțe uzate colectate în 7 orașe; Românii își schimbă periuța de dinți o dată la 2 ani – „Nu mi-am mai schimbat de mult periuța, dar eu le opăresc și așa sunt mereu proaspete”, a declarat o doamnă din Galați. Rabla pentru periuța ta face parte din campania educațională Zâmbește România, pentru o mai bună sănătate orală.
În cadrul Campionatului Național de Periaj, elevii care au arătat că știu să aibă grijă de sănătatea dinților lor au putut câștiga fonduri pentru modernizarea și dotarea sălilor de clasă; Laptopuri, imprimante, aparate de fotografiat, tablă magnetică sau chiar un spațiu de joacă au fost preferințele copiilor și a administrației școlilor pentru îmbunătățirea condițiilor de învățare;
Din 20 martie până în prezent, 1.500 de medici stomatologi s-au înscris în campania Zâmbește România pentru a oferi gratuit și în mod voluntar consultații și unii dintre ei chiar detartraje gratuite românilor.
Am ajuns și în Galați, un oraș cu care m-am împrietenit din primele clipe de când ne-am instalat Rabla pentru periuța ta, de anul trecut. M-am pregătit de primire și încă de la 9.00 am avut și primii musafiri. Am făcut schimbul, am făcut poze și nici nu știu cum au trecut orele.
După ce week-endul trecut am fost în Cluj-Napoca și Oradea, în acest week-end vom fi sâmbătă în Galați și duminică în Brașov.
Am ajuns și la Cluj-Napoca. Încă înaintea orei 10.00, clujenii au venit cu periuțele de dinți la noi iar asta ne-a adus zâmbetul pe față, chiar dacă, și în acest oraș, începutul de zi a fost înnorat și friguros.
Însă până la finalul zilei periuțele au fost date, soarele a trimis norii în alte zări, gradele în termometru au crescut iar eu am o nouă poreclă: pastă de dinți.
La începutul vizitei noastre, pe când era încă frig și înnorat, o fetiță zulufată a venit la mine, m-a luat în brațe și ne-am prezentat. „Ana”, spune ea. „Bulgăraș”, spun eu. „Pastă de dinți!!!”, a țipat apoi m-a luat de mână și am trecut prin labirint, am sărit șotronul, mi-a spus că sunt cel mai simpatic. M-am emoționat când am văzut că s-a întors din drum să mă mai ia o dată în brațe. M-am simțit ca o rază de soare și îmi place [...]
Sâmbăta trecută am ajuns cu caravana Rabla pentru periuța ta la Iași. Dacă la București și Constanța am avut parte de zile călduroase, Iașiul mi-a dat ceva emoții de dimineața, însă vremea înnorată n-a stat în calea ieșenilor care, la 9.30, deja ajungeau cu periuțele lor de dinți vechi la caravana Rabla pentru periuța ta.
Clujenii și orădenii sunt invitați, în acest week-end la cortul Rabla pentru periuța ta cu vechea periuță de dinți pentru a primi în schimb gratuit una nouă, alături de cupoane de reducere de până la 50% la 4 modele de pasta de dinți.
Am ajuns cu Caravana Rabla pentru periuța ta la Constanța, într-o foarte călduroasă zi de duminică, chiar în mijlocul lui septembrie. Mi-a părut bine că am ajuns la mare (nu eram chiar bronzat, ba dimpotrivă, am o dungă chiar foarte albă), dar cel mai tare m-am bucurat că am fost în centrul atenției.
Ieșenii sunt invitați în această sâmbătă în fața Palatului de Cultură cu vechea periuță de dinți pentru a primi în schimb gratuit una nouă, alături de cupoane de reducere de până la 50%1 pentru pastă de dinți.
Sâmbătă, 13 septembrie, am ieșit în Parcul Tineretului să deschidem programul Rabla pentru Periuța Ta pentru prietenii mei din București.
Pe tot parcursul zilei suntem înconjuraţi de tentații și obiceiuri nesănătoase. Deși ai grijă de tine, problemele cu dinții apar, mai devreme sau mai tarziu. Unele obiceiuri cotidiene sau lipsa lor, influenţează sănătatea ta orală.
Vara este anotimpul destinat vacanțelor, relaxării, ținutelor lejere și costumelor de baie. Dacă ai decis să pleci într-un voiaj, ai verificat să ai telefonul, cheile, portofelul, aparatul foto, însă tot ai senzația că ai uitat ceva, uită-te dacă ți-ai luat și periuța de dinți.
Campania „Zâmbește România” a fost primită într-adevăr cu zâmbete de toți copiii și părinții din țară. Ne bucurăm să avem susținerea voastră și că sunteți atât de activi pe Facebook și pe website. Și, ca să vă ajutăm și mai mult să îl faceți pe micuțul vostru să iubească periajul și îngrijirea dințișorilor, ne-am gândit să creăm o bibliotecă interactivă.
Zâmbește România a reunit peste 1.400 de medici dentişti din țară care oferă, până la finalul anului, consultații gratuite în cabinetele lor și, în unele cazuri, detartraje gratuite.
Periatul dinților timp de 2 minute poate părea o veșnicie mai ales în cazul copiilor nerăbdători. Cu toate astea, este necesar ca încă de la vârste fragede să învețe rigoarea de a se spăla de două ori pe zi, câte două minute.
Pentru a facilita accesul la servicii de sănătate orală și educație al copiilor din câteva comunități defavorizate din România, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare și Salvați Copiii își unesc din nou forțele, continuând proiectul început în 2010, “Fiecare copil contează”.
Timp de aproape două luni, copiii din întreaga Românie s-au mobilizat acasă sau la școală, ca să arate că știu regulile pentru o sănătate orală corectă și că se antrenează zi de zi. S-au spus poezii, s-a cântat în cor, s-au făcut scenarii și costume, s-au surprins momente cotidiene sau momente emoționante.
Pentru că mai avem aproximativ două săptămâni până la termenul limtă de 11 mai, vă amintim 5 reguli de aur pentru o înscriere de succes, care să atragă atenția juriului. Vă invităm însă, în primul rând, să recitiți cu atenție regulamentul și să urmăriți indicațiile menționate acolo. Pentru orice nelămuriri sau probleme întâlnite la înscrierea în aplicația de facebook, vă rugăm să ne scrieți pe zambesteromania@gmail.com.
O cauză frumoasă adună în jurul ei oameni frumoși care decid să o susțină. Așa s-a întamplat și anul acesta, prin campania Zâmbește România: mai multe vedete din România au decis că vor să aducă un zâmbet pe fețele românilor și să ducă mai departe îndemnul unui zâmbet sănătos.
Aproape 600 de medici stomatologi au intrat în campania Zâmbește România, susținută de GSK Consumer Healthcare prin brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®. Ca și în anii trecuți, ajutorul oferit de medici stomatologi în cadrul campaniei este esențial, ei fiind cei care aduc informația privind igiena orală mai aproape de români și care îi pot ajuta cu recomandări practice pentru o mai bună sănătate orală.
Dacă vreți să vă binedispuneți în oricare moment al zilei, vă invităm să vă uitați la înscrierile din aplicația Campionatul Național de Periaj, de pe Facebook.com/ZambesteRomania
În cadrul campaniei Zâmbește România, susținută de GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare prin brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®, medici stomatologi vor vizita în luna martie și aprilie peste 10.000 de elevi din școlile din Cluj-Napoca, București, Iași, Bacău, Constanța, Oradea, Brașov și Craiova pentru a le povesti acestora despre regulile de igienă orală corectă și pentru a le oferi seturi de îngrijire formate din pastă de dinți și periuță.
Odată cu Ziua Internațională a Igienei Orale, GSK Consumer Healthcare a lansat cea de-a treia ediție a campaniei de educare și promovare a igienei orale corecte, Zâmbește România, susținută de Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®.
Campania „Zâmbește România” sustinută de GSK Consumer Healthcare prin brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®, Corega®, continuă și anul acesta în forță. În 2014 demarăm cu o competiție prin care vrem să arătăm că, deși statisticile europene plasează România la coada clasamentului în ceea ce privește igiena orală, de fapt tânăra generație se spală pe dinţi în mod corespunzător şi mai mult, faptul că periajul dentar poate fi chiar distractiv.
Peste 400 de cabinete medicale din toată țara s-au mobilizat pentru a oferi consultații stomatologice gratuite românilor în cadrul campaniei Zâmbește România, sustinută de GSK Consumer Healthcare prin brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®.
S20.000 de copii din 7 orașe ale României vor fi parte dintr-un program național de educare cu privire la igiena orală și sănătatea dinților, începând cu 1 aprilie 2014. Acțiunea este parte a campaniei Zâmbește România, care se află acum la a treia ediție, campanie sustinută de GSK Consumer Healthcare prin brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®.
Sâmbătă, 20 aprilie, clujenii au fost invitaţi să participe la caravana ”Rabla pentru Periuţa Ta, în Piaţa Unirii. Participanţii au primit kit-uri complete de îngrijire orală, formate din periuţe noi și pastă de dinţi, au putut pune întrebări specialiștilor în igiena orală prezenţi la cort și au primit sfaturi despre îngrijirea zâmbetului lor.
Sâmbătă, 27 aprilie, caravana ”Rabla pentru Periuţa Ta”, a ajuns, după șase săptămâni de călătorie, la ultima sa destinaţia - Constanţa. Într-o zi călduroasă și însorită, constănţenii s-au oprit la cortul Rabla, amplasat în centrul orașului, cu periuţele vechi, în schimbul cărora au primit kit-uri complete de îngrijire orală, formate din periuţe noi și pastă de dinţi.
Sâmbătă, 20 aprilie, clujenii au fost invitaţi să participe la caravana ”Rabla pentru Periuţa Ta, în Piaţa Unirii. Participanţii au primit kit-uri complete de îngrijire orală, formate din periuţe noi și pastă de dinţi, au putut pune întrebări specialiștilor în igiena orală prezenţi la cort și au primit sfaturi despre îngrijirea zâmbetului lor.
Sângerarea gingivală poate indica afecţiuni ale gingiilor, precum gingivita sau parodontoza, unele dintre principalele cauze ale căderii dinţilor. Aceasta este de cele mai multe ori rezultatul depunerii plăcii bacteriene, în lipsa unei igiene dentare corecte.
Sâmbătă, 13 aprilie, caravana ”Rabla pentru Periuţa Ta” a ajuns la Oradea, în Piaţa Independenţei. În schimbul periuţelor vechi, aproape 1000 de orădeni au primit kit-uri complete de îngrijire orală, formate din periuţe noi și pastă de dinţi.
Sâmbătă, 13 aprilie, caravana ”Rabla pentru Periuţa Ta”, parte din campania ”Zâmbeşte România”, susţinută de Aquafresh, ajunge la Oradea. Orădenii sunt invitaţi să îşi aducă periuţele vechi, în schimbul cărora vor primi un kit complet de îngrijire orală, format dintr-o periuţă nouă şi pastă de dinţi*. Specialiştii în sănătatea orală prezenţi la cortul ”Rabla” vor oferi, de asemenea, sfaturi personalizate pentru nevoile fiecărui participant. Evenimentul are loc în Piaţa Independenţei, începând cu ora 10.00.
Sâmbătă, 30 martie, caravana ”Rabla pentru Periuţa Ta” a ajuns la Iași, în faţa Palatului Culturii. În schimbul periuţelor vechi, aproape 1000 de ieșeni au primit un kit complet de igiena orala format din periuţă și pastă de dinţi noi și au discutat cu specialiștii în sănătatea orală despre îngrijirea danturii.
Caravana ”Rabla pentru Periuţa Ta”, parte din campania ”Zâmbește România”, susţinută de Aquafresh, a ajuns la Craiova, în Piaţa Mihai Viteazul.
2000 de persoane au participat sâmbătă, 23 martie, la primul eveniment din cadrul caravanei „Rabla pentru Periuţa Ta”, parte din campania ”Zâmbeşte România”, ce a avut loc în Parcul Tineretului din Bucureşti.
De Ziua Mondială a Sănătăţii Orale (20 martie), ministrul Sănătăţii, Eugen Nicolăescu și deputaţi precum Roberta Anastase, Valeriu Zgonea, Petre Roman, Ana Birchal, Rodica Nassar, Mihai Sturzu, Raluca Turcan și mulţi alţii au primit sfaturi despre igiena orală de la delegaţia ”Ajutoarelor Zânei Măseluţă”, formată din 10 copii.
De Ziua Mondială a Sănătăţii Orale, parlamentarii români primesc sfaturi despre igiena orală de la copii.
”Zâmbeşte România” se adresează Comisiei de Sănătate a Camerei Deputaţilor pentru susţinere în promovarea activităţilor educaţionale în privinţa sănătăţii orale în întreaga ţară
Vezi lista câştigătorilor şi regulamentul concursului.
Vezi lista câştigătorilor din cadrul concursului "Tărâmul Zâmbetelor" de pe pagina de facebook Zâmbeşte România aici şi cei extraşi prin tragere la sorţi aici.
În cadrul campaniei de prevenţie şi educare "Zâmbeşte România", peste 6.600 de copii şi mame vor beneficia în mod gratuit de produse de igienă orală şi de cursuri educaţionale cu